laurdag 21. juni 2008

Sommargåve



Så dumpa det ned ein spennande pakke i postkassa mi også,.... endå det hverken er jul eller bursdag!
I april var det jubileumstrekning i ein velkjend blogg, EMMELINES, og gjett kven som var ein av vinnarane??? Eg,... som sjelden vinn , var ein av dei som vart trekt ut! Og no kom gevinsten,....ei LITA sommargåve skriv Emmeline på kortet! Lita? HMMM,.. syns den var ganske så omfattande med sine 4 nydelige deler! Tusen sommartakkar til deg Emmeline!

Og eg trur ho må ha kikka litt i bloggen min og funne ut at eg syr ein del! Ei fin nåleeske er slikt ein syer set pris på! Det ruta kjøkkenhandkledet er frå Bruka design.
...og at eg har ein lidenskap for nåleputer,...... :) Denne av designeren Cath Kidston var kjempefin!

Og eit "tavleskilt" til pynt og beskjedar.


Og skiltet er allereie tatt i bruk, sender ønsker om sol denne midtsommarhelga til Emmeline og alle andre som kikkar innom meg her.

3 kommentarer:

Emmeline sa...

Flott at gaven falt i smak:) Jeg hadde planer om å kjøpe like gaver til alle--men litt etter litt så ble det altså en gave til hver etter hva som kunne passe. Nåleputen og den lille nåleboksen sto det jo omtrent JULIANN på: du er jo bare SÅ flink til å sy...
resten kan du jo pynte med på kjøkkenet ditt kanskje? Eller et annet sted om det passer bedre? Kjekt iallefall at gavene kom vel frem:) RIktig god helg videre til deg Juliann:) Klem fra meg

Anonym sa...

Koslig presang du har fått! Trengte ein presang no når du saknar Tuppeline.Trur du må tegne større sol for å få den fram i dag iallefall.Når byga er på det verste ser eg nesten ikkje naboen enda så nært det er. Eg trur eg må kalle dette ekte syver.Ha ei god helg.

irina sa...

Jøss så artig med en personlig gave !!
Emmeline er jo så flink...til det meste ser det ut.

Holder på å utvide mitt blogg verden ved å se innom blogger jeg vanligvis ikke besøker !!

Trønderhilsen