laurdag 17. mai 2008

HURRA-kake!!!


Ein flott 17. mai på Vestlandet! Blå himmel og kvite skyer i malerisk blanding, sola varmar det ho kan, men ein kald nordleg vind gjer sitt til at vi må kle litt godt på oss likevel. Med andre ord: SUPERT BUNADSVER!!

Og no er kaka ferdig pynta, måtte vente til i dag tidlig med å legge på dei siste jordbæra. Kaka laga eg til i går kveld med fyll. Framgangsmåten ser de på bildeserien under!Men før de kikkar vidare, så vil eg herved invitere alle mine bloggvenner på ein visuell smakebit på kaka, og så skal eg sende ein tanke til dykk når eg forsyner meg med kake og kaffi seinare i dag.

Sender ei spesiell kakehelsing til min venn Odd H i Lyngen, håper du får ein fin dag!

(Jordbæra er frå Belgia............ kremt, tidlig vår der sikkert!)
Først eit lag med kremfløyte
Oppå kremen er det jordbær i små bitar


Lag 2 er kremfløyte som er blanda med 1 pk Piano vaniljekrem

...og pynten oppå kremlaget til slutt er fristande raude jordbær.

Bra det nærmar seg jordbærtid her i landet også!

5 kommentarer:

Siri sa...

Den kaka så god ut! Og lekker var den også.
Håper dere har en flott 17. mai og at kaka smakte. :-)

lilleann sa...

mmmmmm.... så deilig ut ;) Ha fortsatt en flott 17 mai ;)

Magdalena sa...

mmmmmm deilig med bløtekake...
håper det er bra dag for dere! sitter her og slapper av med bloggen et øyeblikk, verker i bena.... raser snart videre,- ha en fin feiring resten av dagen! klem...

Solveig sa...

ja bedre budnadsvær skal en lete lenge etter, det er første gang i hele mitt liv jeg har vært ørlite misunnelig på dere som bruker bunad:):)

åååå jeg har lyst på en bit av den kaka di, hehe!

Rosa sa...

Det såg jammen godt ut! mmmmm, vatn i munnen....