laurdag 17. mai 2008

Nordfjordbunad




Bunaden min!


På ein slik dag passar det bra å vise fram bunaden min,.... det er ikkje så ofte eg brukar den i løpet av eit år. Då er det ekstra stas å ta den på seg, høgtidsstemninga kjem med ein gong!!

Bunaden min er ein Nordfjordbunad, ein enkel og stilrein bunad. Eg har svart liv, men den finst også med raudt og grønt liv. Forkleda er også ulike, nokre har åttebladrose og striper på sitt, mitt heiter "Kruneforkle". (Ooops!! Ser at bunadslomma heng ein smule malplassert, den skal henge på eine sida!! )




Nokre stemningsbilder frå Nordfjordeid sentrum i dag ettermiddag.

3 kommentarer:

Tulip sa...

Flott bunad!
Ser dere har hatt pent vær i vest. Kan ikke akkurat skilte med det samme her på østlandet. Men vi har hatt en flott dag, tross regn og sludd.. Nå venter sofakroken, og joggebuksa..
Tulip

mali-mo sa...

Så fin bunad du har! Nydelig vær i Bergen idag også...

Mummimamma sa...

Det er en kjempefin bunad du har!
Jeg har to venninner som har Nordfjordbunad, ei fra Florø og ei fra Måløy, og jeg har alltid beundret bunadene deres.
Som trønder blir man jo lett misunnelig på flotte bunader, hehe.