måndag 17. mars 2008

White easter!!

Påska er gul visstnok, men det stemmer ikkje hos meg i år. Påsketuristane har i alle år vore spente på om dei får godt skiføre i påskefjellet, i år treng ein ikkje å lure her på Vestlandet, for no har Påskefjellsnøen komt heilt ned til inngangsdøra mi. Sikkert for at eg ikkje skal fare nokon plass, så då får eg holde meg heime og gjere noko nyttig. Hadde egentlig tenkt meg over Strynefjellet i dag, men det dårlege føret har både forsinka min mann i jobben og stengt fjellet pga. rasfare. So that`s it!
Kanskje skulle eg begynne å øve meg på "I`m dreaming of a white easter...." ???

Det er ingen meldingar om sol, men mine utsikter er ekstremt lyse!! For endelig har eg fått begynt på å male panel i stova, berre litt om gangen, har tenkt å gjere meg ferdig frå ein ende. Skal tross alt bu i stova også. Første grunningsstrøket,...... det lysnar fantastisk! Eg brukar vannbasert måling, så då er det ikkje noko fæl målingslukt heller.

Som de ser, KVITT UTE OG KVITT INNE!! Det går mot lysare tider!!!

5 kommentarer:

Klarafina sa...

Lykke til med malinga! Håper nå at det blir litt fint vær i påska jeg da. Jeg planlegger en meget avslappende hjemmepåske. Skal bare jobbe ett par dager til først.
God Påske!

Randi sa...

Vilken dramatik - avstängt fjäll pga rasfare! Och jag som precis klagat i min blogg över lite snö, som föll i natt. Men i Skåne SKA det inte snöa!!! Hoppas du får bättre väder till påsk och Lycka Till med målningen!
GLAD PÅSK!

Villa Luftslottet sa...

Hei Juliann:)
Tusen takk for hyggelig kommentar til en fersk blogger. Utrolig koselig påskepynt du har ordnet til:)
Ha en fin kveld

Gry sa...

Skikkelig vit påske blir det ser jeg, ha,ha... Det er så fint med malt panel. Föles så rent och fresht. Det er litt av en jobb å male panel (har gjort det x-antall ganger), men du vilken forandring det blir!

Har ikke sett deg hos meg på en stund, og håper det ikke beror på innloggningsproblem. Flere har hatt det hos meg. Håper jeg snart får se deg igjen ;-)

Ha en finfin påske og kos deg med de lysere tidene ;-) Klem Gry

elin1976 sa...

Ønsker deg lykke til med malingen og ikke minst en flott påske.