onsdag 3. oktober 2007

Meir blåfargar,....høgt i det blå....

No har vi hatt nokre fine dagar her på Vestlandet, særskilt i dag med temp opp mot 15 gr. Det får ein til å få litt sommarfornemmelser igjen, så eg måtte til å kikke litt på feriebilda mine igjen og sjå på den BLÅ himmelen!!. Alle bilda er frå Halland i Sør-Sverige. Når himmelen er så høg, ja då kan ein virkelig trekke pusten djupt og nyte i veg!
Himmel med modna kornåkrar under,.............
.....- og med grøne enger.



Og det endelause havet, blått i blått, eit beroligande syn når ein sit her og ser utover havet. Denne stranda er i Falkenberg.


Solnedgang i Glommen i den blå timen...

Ikkje akkurat så veldig blått her, litt blåskjær om ein legg godviljen til, men måtte berre ha med dette òg. Denne steinmuren er eit kunstverk!

Og den gjekk rundt heile denne eigedomen, staseleg!!


5 kommentarer:

Emmeline sa...

Jeg blir bare mer og mer glad i blå fargenyanser! Det virker så beroligende syns jeg. Bildene du viser er veldig veldig vakre;) takk for titten og ha en fin kveld.
Hvordan går det med syprosjektene dine? Er du i gang med strykelogo opplegget ditt??

Signes Vind sa...

Nu längtar jag jättemycket tillbaka till sommaren. Så fina bilder du visar!!

STRIKKEMOR(O) sa...

Veldig fine bilder! Likar godt den nye headinga di og! God helg!

May Kristin sa...

Nydelige bilder!!
Takk for hyggelig kommentar på siden min!

Emmeline sa...

Lett for deg å bli inspirert til å sy skjønner jeg...det er verre med meg på den fronten. Det blå bildet er en favoritt ja for jeg liker jo blått. SÅ disse bildene dine er jo en favoritt hos meg! Spennende å følge med på om du vil vise oss noen bilder fra huset ditt en gang;0)