onsdag 21. mars 2007

"Skjeve og buede linjer"

No er den andre løparen min også
blitt ferdig. ER veldig fornøgd med den,
eg likar så godt når det er "liv" i ting,
her er ingenting beint unntatt sidene då,
også hjørna er på skeive; - det har eg
aldri sydd før, og det var kjempelurt.
Eg skar av endane i full fart, la linjalen
slik eg tykte passa best, og ferdig med
det! Det gjekk også fint å få fin fald i
desse skeive hjørna, så dette kjem eg til
å gjere meir av!!





Då eg sydde denne løparen på kurset for ca. 2 veker sidan, sat eg ved sida av ei som også sydde lysegrønt, vi bytta litt stoff med kvarandre til løparane, og vi vart begge veldig fornøgde!






Løparen min er til eit bord på ca 2 m, så
den vart lang; - lange saumar å quilte og
litt lang å fotografere!


Må fortelje ei artig historie om ho ved sida av meg. Vi sat to og to på kvar sitt bord og sydde (litt trangt på dette kurset) , ei på kvar side. Så vi sat der og jobba på, men plutseleg hylte ho ved sida mi i, for symaskina hennar begynte å sy fortare og fortare og stoppa ikkje!!! Det var dama på den andre sida som hadde litt for lang fot!!!! Her er rekonstruert bilde!



7 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Veldig fin løpar...friske og fine fargar til svart!

marisa sa...

lovely your blog.ciao

@afjo72 sa...

Hihi, morsom syhistorie med den lange foten! :o) Løperen din ble kjempefin, artige farger og mønster.

Ha en fiiiin dag!!

Nadia sa...

Thanks in order to have visited my blog! I hope that you will make it other times. Now I am watching yours. There are beautiful jobs much, I can add you to the directory of friends's blog?

Anonym sa...

Hi-hi, jeg ler godt av den "lange foten", ser det for meg ja :) Kjempestilig løper! Virkelig flott! Hi-hi jeg ler enda...

Timotei sa...

Må le litt for meg selv her.Ser for meg hun med den lange foten og symaskina som går helt løpsk, he-he...Så artig teknikk med den løperen! Og det er jo sant, alt trenger jo ikke ha rette linjer. masse liv i løperen din og flotte farger sammen!

Hanne sa...

Very cool table runner :-)

* Stilig løper :-)

If you in your profile check the box for make email address visible your comments on other blogs will be replyable. As it is now you come through as a no-reply-comment.

* Hvis du haker av for a gjøre mailadressen din synlig i profilen din går det an å svare direkte på kommentarer du legger igjen på andre blogger. Det er kjekt. Bare si fra hvis du trenger hjelp :-)