laurdag 17. mars 2007

Mended hearts



I januar gjekk eg på kurs med svenske Mia Øhberg. Kurset Mended hearts var ein kombinasjon av applikasjon og quilting. Eit motiv vart applikert på, deretter delt og bytta om, og deretter "mended" (reparert!) Enkelt og greit og utruleg effektfullt. Vi kunne dele motivet flere gongar òg, og så reparerte vi igjen!


Å quilte kan dei fleste litt av, men Mia fekk oss til å bruke massevis av rettsaumar og pyntesaumar, og å ta i bruk alle saumar vi hadde på maskina, nesten alle kunne brukast og det opna seg mange nye muligheter. Og så artig som det var, men det var mykje arbeid å quilte tett i tett.


Vi lærte òg ein fletteteknikk der vi skar dobbelt stoff på frihand, fletta og sydde over sårkantane med brei sik-sak. Veit ikkje heilt kva eg skal bruke denne ruta til, får kanskje lage fleire og lage ein løpar?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Har kost meg her på bloggen din, du har mye spennende her :) Synes alltid det er hyggelig å finne andre lappegale i bloggverdenen! Jeg titter innom igjen jeg :)

Anonym sa...

Klart du kan linke meg, bare kos det vet du ;)

Anonym sa...

Så flink du er med symaskinen! Må nok holde meg til strikkepinnene jeg!!

Anonym sa...

Gratulere med bloggen! Du er flink
å få det til! Ser vi har mange felles interesser. Lage min egen blogg ser "gresk" ut for meg. Nå kan jeg følge med på hvor flittige dere er med hendene!! Ha, ha! Det er inspirerende å se! Lykke til! Klem fra Signy-Alise.

Hanne sa...

Flotte saker du har laget på kurs hos Mia :-)
Innsiden av nålebrevene mine:
http://hannequilt.blogspot.com/2006/12/third-christmas-day.html#links

Stina sa...

Tack, rara och söta du!
Vad snäll du är. Du är så välkommen tillbaka så.

Ramarna får jag från ett redigeringsprogram som jag har.

Kramar Stina

@afjo72 sa...

Kjempefine lapper du har - hjertene var veldig morsomme og effektfulle. Tar snart en titt innom igjen jeg. :o)

Linda sa...

For en flott veske,gladfarger.