måndag 18. januar 2010

Varm alpakka

I jula strikka eg meg ein varm og god hals/"lue" av alpakka trå. Og det var perfekt timing til alle dei kalde dagane som kom no tidleg i januar. Blir det så kaldt at du treng lue, så er det berre å dra halsen opp over hovudet, det passar flott.

Ideen fekk eg av ei venninne som strikka akkurat ein slik, det såg både fint og raskt ut å lage. Og det stemmer også! Eg løyvde litt trå, akkurat nok til å lage 2 pulsvarmarar. Så det vart ikkje ein meter trå til overs!!

Tråden eg har brukt er Iris alpakka frå Rauma ullvarefabrikk, farge nr 9020. Det trengs 2 nøster.


Oppskrifta er ganske enkel:
HALS:

Pinner nr 7, bruk rundpinne 60 cm
Du strikkar med dobbel tråd.
Legg opp 42 masker
Strikk 2 rette og 2 vrange, att og fram.
Strikk til arb. måler 60 cm, fell av og sy sammen.
FERDIG!
PULSVARMER:
Legg opp 24 m fordelt på strømpepinner.
Eg brukte her enkel trå og pinner nr 4.
Strikk 2 rette og 1 vrang rundt og rundt til det ikkje er att meir trå enn du treng til å felle av!!

2 kommentarer:

salige lavendel sa...

Denne var jo enkel, men flott! Fin farge også.

tiny sa...

Hei Julian, jeg skrive og lese litt Norsk og du strikke flotta og jeg ønske lage også hals.
Hilsen Tiny