fredag 13. mars 2009

Kveldsmeny!


Det er helg og då blir det tid til å lage noko ekstra godt til kvelds. Menyen i kveld vart heimelaga Risotto med diverse oppi.
Denne retten er enkel å lage, har ein berre litt ris så er det berre å putte oppi det ein finn i kjøleskap og på bod!

Innholdet i min risotto:
  • kokt middagsris
  • ein steikt rødløk
  • litt broccoli, steik i lag med løken
  • 1 boks mais, fres den litt på steikepanna
  • litt paprika, eg har brukt grøn
  • pølser i småbitar, steik på steikepanna
    Smak til med salt, pepar og ha på litt karry om du likar det!

Bland alt oppi ei stor panne, og så er risottoen klar. Server med loff eller rundstykker med Bremykt på! Mmmmm, no skal eg ete!

1 kommentar:

Ati sa...

Dette ser flott ut og jeg tror det smaker bra også! Takk for comment på bloggen min.