onsdag 4. mars 2009

Ingen tv-slave!

Når ein ikkje er Tv-slave, men har laga seg tv-strikk, så går det saaaakte med strikketøyet. Sjølv om tråden og pinnane er tjukke! Eg har ingen hast med å bli ferdig, men synest likevel at det er godt å ha noko i hendene når ein ein sjeldan gong set seg foran tven. I går vart det berre ein halvtime, men tøffelen vaks såpass at eg kunne vise dykk neste operasjon i strikkeoppskrifta!

  • No har eg strikka 20 riller, eller ca 14 cm.
  • Sett sammen på 4 pinnar og begynn å strikke glattstrikk rundt og rundt framover slik som til ein vanleg sokk.
  • Desse rillene dannar no tøffelen frå hælen og fram til rista, og tøflene skal syast sammen bak.
  • Neste innlegg kjem når eg har den heilt ferdig!!

2 kommentarer:

Monicas sa...

heisann.....så morsomme tøfler...gleder meg resultatet...har skrolla med her hos deg...koselig....kommer gjerne innom....ha en fin fin fag

Anonym sa...

Härligt med sticke.. det du gör är så fina färger i.. tjocka stickor oxså, då går det lite fortare..och tredubbelt garn.. härligt.
ha de fint o trevlig helg