måndag 9. juni 2008

Ein varm kopp te!

Hjelp det regnar! Litt regn er ok, no syns eg vi har fått nok etter 1 døgn med regn, vind, grå skyer. Alt utearbeid står på vent, så no sit eg inne og planlegg litt, og ventar på nysteikte brød frå ovnen.
Det er litt råkaldt både ute og inne, for all varme har vore slått av. Ein god varm kopp te gjer susen, smaken er god og eg kan nyte min gode ROSEKOPP!
Vart i bakemodus i dag, så då eg sette meg ved pcen, så enda eg opp med å bestille desse 2 fristande kakebøkene frå Capris nettbutikk.
Gleder meg til dei ligg i postkassa mi!

1 kommentar:

Veronica's hus sa...

jeg bare digger den dama og bare må ha den boka jeg også snart:)
Du spurte om det rottingbrettet mitt. Det er fra Riviera Maison og det er sikkert forhandlere der du bor også.

ps. fine blogger du har!
Ha en strålende kveld.
Veronica