søndag 25. mai 2008

Tryll med maling!

Så fin kan ei trebrikke bli, foreløpig kvit og rein, men skal ha på litt tekst når eg får tid. Har også tenkt å sy ei quilta brikke som passar oppi, kanskje ei av dei fine Annaka-brikkene med tekst på???

I går såg eg ei fin brikke hos Primula Design, kreative Ingun som har butikken hadde sydd den. Fargane var duse og nydelige, rett og slett sommarlege, og då ei venninne som var med på butikken sa at det lyseblå stoffet med prikkar på var eit "Greengate"-liknande stoff, då var eg solgt. ........men klarte å motstå å kjøpe stoffet då,....... men må kanskje innom butikken igjen ein dag!


Dette var utgangspunktet for brikka: Biltema-produkt!
Brikka kosta rundt 60 kr og den kvite hobbylakken ca 45 kr. Eg synest at brikka er verdt mykje meir enn 105 kr allereie no!

2 kommentarer:

Mummimamma sa...

Så flott brettet ble!
Det er kjekt å trylle med hvitmaling, i hvertfall når resultatet blir så bra som det der.
Ha en strålende søndagskveld!

Anonym sa...

Maling gjør alltid susen. Blir veldig fint da du blir ferdig med bordet:) Ja du må gjerne titte innom meg igjen:) Kjempe hyggelig med nye folk på bloggen