onsdag 26. september 2007

"Taggeviruset" har nådd meg!!!

Hm, eg er blitt tagga! Tenker helst på tagging som spraymaling på husveggar, bilar mm., men eg er altså ikkje nymalt!!

Dette er ei finare form heldigvis, kor fin teksten under her blir, får vel andre bedømme, men Anni i Danmark har sett meg på lista si, så det får eg vel seie var ein koselig gest frå henne.

Å bli "tagget", betyr vel i korte trekk å fortejle litt om seg sjølv. Og det er alltid vanskelig å komme på kva som særpreger seg sjølv.


  1. Er veldig glad i majones på gode grove skiver, smaken kjem til sin rett når eg får eit glas melk til! Mmmmm!
  2. Likar å rangle (def. være oppe lenge om kvelden etter at dei andre i huset har lagt seg)
  3. Elskar engelske krimserier på TV (og saknar Derrick!)
  4. Har alltid meir planer enn kapasitet! (kjøper stoff og hobbyart. i fleng....)
  5. Likar å lese bøker, men får sjelden tid til å begynne på dei eller lese ferdig.......
  6. Er glad i hardt fysisk arbeid ute,( grave i mold, flytte og fylle stein, drive anlegg, male, rydde, restaurere)
  7. Er eit ja-menneske, optimist, mottoet mitt er å stå på til ein ser at ting ikkje går likevel!
Skal visst utfordre 7 andre bloggarar, ser no at mange vert utfordra, så eg får berre setje nokre på lista og sjå om dei har kapasitet!


  1. Lappetausa
  2. Mallemor
  3. Primula
  4. Strikkemor(o)
  5. Små gleder
  6. Jennys vita villervalla
  7. Kreoline


Reglane:
1. Link tilbake til den som har tagget deg og skriv reglene.
2. Fortell 7 ting om deg selv, både seriøse og mindre seriøse.
3. Tagg 7 andre bloggere og skriv en link til dem.
4. La disse få vite at de er tagget ved at du skriver en kommentar i deres blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!

Tusen takk for mail! Så moro at du fant de linkene! Tar utfordringen jeg, må bare tenke litt først:-) Kjenner meg veldig godt igjen i dette med å ha flere planer enn kapasitet, hehe.

Ha en fin kveld!