torsdag 20. september 2007

Sola finst!!

Må berre få oppmuntre alle dykk som ser svart på dette elendige veret på Vestlandet. Det fine veret finst, og det er så herleg å sjå ferske bilder der ein kan nyte synet av blå himmel, sand og strand.

Dette bildet fekk eg i går frå dattera mi som er på bilferie i USA. Ho har køyrt egen bil frå New York til Stillehavskysten, akkurat no bur ho 50 m frå denne stranda Venice Beach i Los Angeles. Dette er nabostranda til Santa Monica Beach (Baywatch-stranda), den ligg rett bak ein pir som er omtrent midt på bildet(ved eit høgt kvitt hus).



Har fått fleire slike herlege bilder og denne veka snakkast vi kvar dag der eg får VARME rapportar om livet på Beachen!!



Håpar dette varmar mange frostige bloggarar!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Er enig med deg at sola finns, men ikkje her med oss.Det var på laurdag på Kreta eg såg ho sist, har fortalt til fleire at eg hadde den i kofferten når eg kom heim. Ingen har gått på den!!Følger med dattera di på reisa, ho må ha det topp.

Mia sa...

Så deilig med blå himmel og blått hav! Og selv om vi har hatt en del sol her hos meg i høst, så kan vi jo ikke akkurat skryte av slike forhåld som i bildet ditt.

Takk for kommentaren din i bloggen min. Comte de Chambord er ikke en Austin-rose, men en remonterende historisk rose med en fantastisk duft. Det er nok ikke så lett å få tak i slike i vanlige hagesentre. Jeg har kjøpt de aller fleste av rosene mine på Vestby planteskole i Sarpsborg. Jeg tror de sender over hele landet, det lønner seg å sjekke hjemmesiden deres. Lykke til

Kreoline sa...

Hei, takk for koselig kommentar. Modig datter du har, jeg synes tanken på å kjøre gjennom Amerika er nifs. Huset vårt er bygget i 1931, men ble totalrenovert av min søster for et par år siden, det er hennes hus vi har overtatt, orket ikke å selge det, kjenner at vi har gjort det rette. Savner ikke mitt gamle hus, det er et koselig ungt par som har overtatt det, de lovet å passe godt på det, kjekt å vite at det har kommet i rette hender. Ha en fin og koselig helg, klem fra Mona.

My White Cottage sa...

Tack för dina gulliga rader hos mig! De värmer ska du veta!!!

Härlig strand bild! Vad skönt med sol och värme. Här blåser och regnar det för jag vet inte vilken dag i ordningen... usch!

Ha en skön helg!
Kram från Jenny