laurdag 20. februar 2010

...og så er OL-bollane klare!

I dag har eg baka OL-snadder,...gode kanelsnurrar. Bilder og oppskrift på desse såg eg i bloggen til Anne Grethe, og dei såg så fristande ut at eg måtte spørje etter oppskrift og teknikk. Det var visst fleire som hadde gjort det, for no har ho laga eit kjempeflott innlegg. Tusen takk til deg Anne Grethe!! Dei smaka kjempegodt!


Oppskrift og framgangsmåte finn du HER, men eg legg likevel ut grunnoppskrifta til Anne Grethe:

OL-boller Ca. 30 stykker.
150 g margarin
1/2 liter lettmelk
50 g gjær
1 dl sukker
1/2 ts salt
1-2 ts kardemomme
850 g hvetemel

Fyll:
4 matskjeer myk margarin
4 matskjeer sukker
1 ts kanel

Pensling:
1 egg (piskes med gaffel)
perlesukker eller hakkede mandler

Steking:
250 grader, midt i ovnen i ca.10 min.

Eg laga dobbel porsjon, så det vart 4 brett med deilig bakst! Og ingen skal i frysen, for desse går nok ned på høgkant!!

1 kommentar:

Marias skriblerier sa...

Jeg er ikke så glad i OL, men disse bollen, de er jeg glad i merker jeg!!! :) Så nyyyyyyydelige ut!