laurdag 12. desember 2009

Eg er her.....

Eit lite hint om at eg er her, mange har etterlyst mine innlegg men eg har ikkje slutta blogginga. Bloggen min har eg kalla Julianns Tid, symbolsk for kva eg gjer og ikkje rekk å gjere. Så no skjønar vel alle at eg har mykje å gjere og har difor ikkje prioritert blogginga.

Har brukt pcen mykje i det siste likevel, men då mest til jobboppgåver og til IKT- studiet som eg starta på no i haust. Det er delvis nettbasert og betyr oppgåver som skal skrivast/ lagast og lastast opp og samarbeid med andre studentar som bur langt unna. Lærerikt og veldig kjekt!Men det nærmar seg jul i mitt hus også, og synonymt med det betyr det ein del kaos, julegåveverkstaden er i sving, 2 kakesortar er i boks heldigvis, og mor handlar julegåver både i butikk og på nett. Håpar å komme med meir innlegg i desember, så håper eg at mine bloggvenner kikkar innom av og til.
God adventshelg frå

5 kommentarer:

Haldis sa...

Koslig du var der! Du tok hintet. Ha ei god adventshelg du og.

http;//pillandia.blogspot.com sa...

I arrived here just surfing, but I think I’ll be coming back again from time to time.
Best wishes from an Estonian living in Italy

Kreoline sa...

Hei Juliann, nydelig hus. Ønsker deg en fin og koselig julehøytid.
Når en har det travelt kommer alltid bloggen i siste rekke, sånn er det her også. Ha en fortsatt fin dag, klem fra Mona.

Anonym sa...

hello juliann,

your blog is wunderfull.
i wish you a meery chrismans.

greatings cnny

Anonym sa...

Heisann! Ynskjer deg ei rettelig god julefeiring!