torsdag 8. oktober 2009

Usunn kveldssnadder!

Tja, litt usunt dette her, men litt snadder må ein unne seg av og til. Iallefall treng vi litt "trøstemat" her i vest, for det er ikkje måte på kor mykje nedbør som vi må ta imot. I dag ettermiddag såg det ut til at det var tomt "der oppe", for vi såg både blå himmel og sol ei lita stund. Men akk, det var nok berre litt forsinkelsar i leveringa av desse våte dråpane, for då eg skulle ut på min daglege skogstur, så bøtta det ned! Og sludda!

Denne desserten vart til ved ei rein impulshandling. Måtte ha noko godt til kaffien, og då var det å ta det ein har. No i helga fekk eg nylaga eplesylte av mor mi, så no måtte eg berre prøve å lage Tilslørte bondepiker av det som fanst i skapet.

Oppskrifta er som følger:

  • Knuste Mariekjeks
  • Ei stor skei med eplesylte
  • Ei stor skei vaniljekesam
  • Same rekkefølge ein gong til
  • Til slutt slo eg over "Lett dessert-fløte"
  • Servert!!


Desserten vart nylig inntatt i sofaen med kaffi og levande lys til. Mmmmm! Det smaka herlig!

Så denne desserten,........ er laga fordi eg fortener den!!! Kanskje du òg treng ein slik???? ( Helser til min venn OHH i Lyngen,...ein slik dessert må du lage deg ein dag!!)
Denne lyslykta er eg veldig glad i, den står midt på salongbordet med tent lys kvar kveld. Kjøpte den hos Primula, og ho har fleire att! Til under 100-lappen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er