måndag 13. oktober 2008

Handlenett


I desse tider med fokus på miljø, så er det blitt IN å sy handlenett,.....som varer og varer og varer! Og som også er litt fine å sjå på og ikkje minst behagelige å ha med seg.


Nettet som eg har sydd er kombinert hand- og maskinsaum. Lomma er handsydd i Japansk bretteteknikk, og glidelåsen er resirkulert! Den var tidlegare på ein ryggsekk som no er kasta.

Sjølve nettet er i lin og det er stort nok til minst 3 l melk og litt anna matvarer som ein treng til vanleg.

7 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Eit fint og praktisk nett! God ide å bruke om att glidelås...

Klarafina sa...

Kjempefint! Sort-hvitt er en favoritt hos meg.

pip sa...

Flot handlenet du har syet, og fine farver, kan godt lide mønster på det hvide stof.

Karna sa...

Kjempe smart, og mye finere enn plastnettene...

Anna Lisa sa...

Flott handlenett du har laga:)
Ha ei fin helg
Klem

elisabeth sa...

Kjempelurt..og kult!!!
Probløemet mitt er at jeg ALLTID handler en god del mer enn akkurat det...hihi;) Helst skuille jeg hadde med meg en lastebil...

annecath sa...

Kjempekoselig - så flink du er!!