onsdag 13. august 2008

Vil du kanskje ha to for samme pris?

Det sa dama bak disken på Bohus då eg skulle betale. Eg stod som eit spørsmålstegn, for eg skjøna ikkje kva ho meinte med det same.

Eg som var i lykkerus over å ha funne meg eit flott brettbord til overkommelig pris, kr 299 for eit slikt bord syns eg var ganske rimelig.

Problemet mitt i starten var kva farge eg skulle velge, kvitt eller brunt??? Valet fall på kvitt bord til slutt, så eg var veldig fornøgd då eg stod ved disken og skulle betale.

Det er vel slik at når ein får fokus på noko ein likar i ein butikk, så kjem skylappane fram, ein ser berre det ein vil kjøpe! At der hang fullt, ja meir enn fullt av gule A4 lappar ved desse møblane om KJØP 2 for pris til 1, det hadde eg ikkje registrert!

Så då dama bak disken sa at eg kunne få to for samme pris, " men det er heilt ok om du vil kjøpe berre eitt bord også", så var eg ikkje sein om å slå til, sjølvsagt ville eg ha 2! Og då fekk eg eitt bord i kvar farge også! Snakk om flaks, røvarkjøp og kjekk dame!!
Så om alle Bohus-butikkane har dette tilbudet veit eg ikkje, men i tilfelle,... LØP OG KJØP!!!
Ein stykkpris på kr 149,50 må ein vel kalle kupp????

6 kommentarer:

aase sa...

Se der ja, ikke dårlig dette!! Borda var lekre, så to stykker kunne glatt blitt med meg hjem også!!!

janne - kathrine sa...

Du verden så heldig du var nå da :-) Bordet var jo søtt, både i hvitt og brunt.

Ja, fristende å løpe og kjøpe, men skal jeg være helt ærlig så har jeg nok nå (for en liten stund i alle fall...)
Men - finner sikkert ut om et par måneder at: "åhh, nå skulle jeg hatt et brettbord" og angrer som bare søren på at jeg ikke kjøpte når det var salg....

Ønsker deg en fin dag videre!

Therese sa...

Jøss. Ta to betal for en, er jo stort sett reklamer man ser for truser på Lindex eller potetgull på Prix. Jammen et godt kjøp, også slapp du jo å velge farge :)

Jorunn sa...

Ojsann! Tror jammen jeg må stikke innom Bohus etterpå.. Bordene var skikkelig fine - også så billige da!

Tonje Marie sa...

Veldig fine bord! Slike vil eg også ha :)Ikkje verst pris heller

Mvh Tonje Marie

Klarafina sa...

Kjempefint.....og billig! Jeg hadde nok greid å finne plass her hjemme, men så var det husets herre da som gjerne vil ha et ord med i laget..............