tysdag 11. desember 2007

Singing Santa!

Ho-ho-ho eller how-how how! No begynte eg faktisk å lure på korleis ein skriv dette nissespråket, har berre høyrt nissen seie det og aldri tenkt over skrivemåten.

Denne Santaen er ganske så internasjonal vil eg påstå. Han er mest truleg laga ein stad i østen (fann ikkje nokon made-in-lapp), syng på Amerikansk/Engelsk, er kjøpt gjennom tyske Lidl-kjeden og bur no i Norge. Han er ein koselig kar, for når eg trykker han på magen, begynner han å disse opp og ned og syng ca 10 gongar med behagelig stemme "We wish you a merry Christmas"!

Han kom til meg i ein julepakke i fjor, så heretter skal han få sitje framme og sjå på juleståket og forhåpentlig finne juleroen etter kvart. Og så trur eg at han har eit lite smil til meg under det tette skjegget sitt!
Ho, ho til alle bloggevenner!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hou hou, frys de uti fjorda og?

Laila sa...

Det står ofte slike pianoer på Finn, under gis bort. Tror det er mange som synes de er for store og tunge, og i tillegg synes de nok de er litt ubrukelige når de ikke kan spille. Men jeg synes de er så utrolig fine, og man kan jo plassere ting på dem til pynt. Blir jo nesten som et konsollbord det!
Vi har ikke stemt det, men en jeg kjenner som er veldig flink til å spille, sier det er ganske bra og at klangen er fantastisk. Jeg hører ikke sånt, og ikke spiller jeg så mye heller. Det blir "Lisa gikk til skolen", "Gubben Noah" og et par øvelsesstrofer...