onsdag 7. november 2007

Lystid!

Snopeshopping! I går var eg på ein del butikkar, berre for å sjå....., handlelista var kort, men du verden kor mykje som hamna i mine posar og etter kvart i bilen. Mange små skattar, lysande, glitrande, knuselige og stemningsfulle. Skal vise litt av dei etter kvart.




Ei runde innom Jysk der eg skulle ha blå nervøs chenille (5 m for kr 65!), resulterte også i ei lita lekker lyslenke, til kr 29,95. 20 lys med gjennomsiktig ledning, kjekt å ha tenkte eg, finn sikkert ein plass å ha dei på!


I dag fann eg ut at eg måtte prøve dei, sjekka først at dei lyste, og så gjekk eg rundt i huset for å finne ein plass å henge dei opp for ein test. Så eg havna på badet, i lysekruna over badekaret snirkla eg dei på plass og ledninga rakk akkurat bort til kontakta. Ganske effektfulle lys! Vel,..... dette er berre ei prøve, har ikkje tenkt å ligge i badekaret med desse lysa over, for tenk om dei ramlar ned i vatnet..... då blir det ein bloggar mindre!


Skal kanskje ha lysa i gangen i ein annan "lysekrunelysestake" (!!!!!! slik ein utan krimskrams he, he), bilder kjem når det blir ein gong håpar eg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vad kul att du tittade in..oj vad många bloggar du har...mvh "M"