torsdag 18. oktober 2007

Kveldsmat.........

Lillebror i huset har bursdag i dag, er blitt 13 år og er begynt å bli stor og lang (og kranglete)! Men er fremdeles kjempeglad i sjokoladekake!


Det er ikkje alltid at Julianns Tid strekk til, nokre gongar rekk eg ikkje ting i det heile, andre gongar er det i siste liten. Slik blir det med sjokoladekaka i dag, eg rakk den ikkje i går, men i dag måtte eg få det til sjølv om eg var temmelig trøtt etter jobb i dag, stod opp 05.50 og det vart vel tidleg for meg i dag!!




No har eg endelig fått sving på kakerøra, fann denne oppskrifta på internettsida Kakemonsen, så no vert det varm sjokoladekake litt før kl 22, ein sulig kveldsmat på ein spesiell dag!
Slik vart den ferdige kaka. Kjempegod og saftig!

Her er oppskrifta:


Oboykake
Lett laget sjokoladekake, som er en suksess på barneselskap. Den holder seg veldig lenge, best etter å ha stått i et par dager.


Ingredienser

150 g smeltet smør

7,25 dl Kefir

6 dl Sukker

1 ss Natron

6-8 ss oboy

10 dl Hvetemel


Glasur


ca 150 g Melis

150 g Smeltet smør

6-8 ss Oboy

litt kaffe

3 ts Vaniljesukker


Slik gjør du
Bland alle ingrediensene sammen og bland det sammen til en jevn røre. Hell røren i en langpanne. Stekes på nederste rille i ovenen på 200 grader i 20- 30 min. Kjenn med en pinne om den er ferdig.


Glasur

Bland alle ingrediensene sammen og rør den til den er jevn, om glasuren er noe bløt spe med mer melis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen til guten. Heldig han som får sjokoladekake. Bedre seint enn aldri.