måndag 30. juli 2007

No har eg fått SIDESPOR!

Akkurat slik som NSB, må ha fleire spor å køyre på, så no har eg oppretta ein blogg til!! Slik er det med samlere, kjekt å ha! Men fann ut at no er eg i ryddemodus, så då vart det ein egen Pelargonia-blogg. Bilder må de dessverre vente litt meir på (som vanleg!).

Den heiter PELLA etter bestemora mi som heitte Pernille, men vart kalla Pella. Ho hadde ingen pelargoniar, men elska blomster, spesielt roser. Men eg er no begynt å like litt roser òg, så denne nye bloggen er via til minne om henne.

1 kommentar:

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Juliann !

Takk for både besøk og hyggelig kommentar :) Alltid veldig hyggelige med nye besøkende. Ja, jeg bor for tiden i Nederland da min samboer er Nederlandsk. Men neste vår flytter vi hjem igjen til Norge fordi jeg har veldig hjemlengsel. Heldighvis er det det samme for han hvor vi bor selv om han er litt bekymra over standarden til Norske hjem og at alt er så dyrt da, hehe..Jeg fikk veldig god hjelp av han til å sette inn Banner. Først laget vi skriften i Photoshop og der ordnet vi også med bildet. Bildet fant jeg på nettet. Siden ble det brukt HTML kode for å få satt det inn på siden min i blogspot. Jeg kan dessverre ikke forklare så mye mer fordi jeg er ganske så grønn på HTML. Men hvis du har noen spørsmål om det står det gode forklaringer på blogspot sin side. Alt om oppbygging av egen blogg. Lykke til da! Skal selv snart lage et nytt banner og hvis jeg skjønner noe da skal jeg skrive det ned og huske på deg :)
Klem fra Nord Nederland og Aina ;)