torsdag 17. mai 2007

HURRA for 17.mai!!


HURRA! Det er 17. mai i dag og det er bunadsver!! Det vil seie litt kaldt, men det er sol og litt kvite skyer her og der, flotte kontrastar til vårgrønn bjørkeskog, kvite fjelltoppar og blå fjord!

Har vore tidleg oppe i dag, presis kl 8 kom flagga på plass, deretter var eg ein rask spasertur til arbeidsplassen min og heisa flagget der.





Ved husveggen er alpeklematisen no komt i blomst.


















Eg må til å stryke ferdig bunadskjorta i no, for det ein ikkje rakk i går, må ein gjere i dag. I år er eg med i 17.mai-komiteen, og forutan å pynte og rydde opp att, så skal eg gå i flaggborga fremst i toget.

1 kommentar:

FO - 2 sa...

Vakre bilder.
Vel overstått 17 mai.
Håper at dagen ble fin.
Nok å gjøre når man er med i komitèer osv...
Den samme Klematisen står i full blomst her hos meg også.
Ønsker deg en fin fredag. (: