søndag 14. februar 2010

Min morgen.....

Morgonstemning,...... soloppgang kl 08.40 på Sethaugen.

Ein frisk morgentur i minus 5 gr og klar himmel i aust. Eg driv framleis med mine raske morgonturar, full speed oppover, korte pausar for å få att pusten og så i farta att. Herlig å "ta seg ut" og kjenne at formen er der. Har som oftast radio på øyret og får med meg mykje fin musikk.

Og premien min er utsikten når eg når utsiktspunktet mitt. I dag gjekk eg tidleg og fekk med meg mykje fin musikk frå eit morgonkåseri. Og akkurat då eg kom fram på utsikten i dag og sola titta akkurat opp bak fjellet i aust, starta radioen min å spele "Jag ger deg min morgon" med Fred Åkerstrøm. Berre nydelig!

Så her er musikken til dei som vil høyre. (ps musikken er finare enn mannen,....he he)


http://www.youtube.com/watch?v=Ew7D7r_9udM

1 kommentar:

tiny sa...

Vakker musikk, og nice view.
Vi kommer til Norge i Juni,vi ga ogsa til Alesund og søk email venn.

Hilsen Tiny